dhWeronika
Administrator
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:39, 26 Wrz 2016 Temat postu: ZUCHOWE TUPTANIE 2016- sprawy organizacyjne |
|
|
Drodzy Rodzice!
Oto parę spraw organizacyjnych dotyczących wyjazdu zuchów na Zuchowe Tuptanie:
1) 1 zadanie przedzlotowe
W tym roku Zuchowe Tuptanie odbywa się pod nazwą "Zwierzaki-cudaki". Każda gromada (także nasza Załoga) została poproszona o przyniesienie czegoś potrzebnego zwierzakom w domach tymczasowych ( np. Karma dla psów, kotów, żwirek dla kota, szampon, zabawki, przysmaki dla psa lub kota......) Chcemy w ten sposób wesprzeć fundację działającą w naszym środowisku "Jestem głosem tych którzy nie mówią"https://www.facebook.com/Fundacja-Jestem-G%C5%82osem-Tych-Co-Nie-M%C3%B3wi%C4%85-1415714402000579/?fref=ts
Dlatego proszę, by każdy zuch spakował do plecaka jedną małą rzecz, którą będziemy mogli oddać organizatorom.
2) 2 zadanie przedzlotowe
Dodatkowo każda szóstka (grupa zuchów) otrzymała zadanie wykonania "Zwierzątkowej Czapki"-czapka będzie potrzebna na trasie Zuchowego Tuptania. Na kartce A4 rysujemy odpowiednie zwierzątko, kolorujemy, a następnie spinamy zszywaczem w stożek.
Zwierzątka dla szóstek to:
-Odważni Marynarze, czyli Emilka i Zosia, Oskar, Adrian, Wiktoria i Filip wykonują czapki-koniki morskie
-Odkrywcy Mórz, czyli Ania, Antek, Franek, Alek, Paulina P., Madzia K. i Rafał wykonują czapki-Ośmiornice
-Mali Żeglarze,czyli Natalia, Wojtek, Szymon, Paulina M., Michasia i Tosia wykonują czapki-Delfiny
Część zuchów wykonywała takie czapeczki na ostatniej zbiórce. Te zuchy po prostu przynoszą czapki w piątek 07.10.2016 r.
3) Rzeczy do zabrania
1. Karimatę.
2. Śpiwór.
3. Obuwie zmienne.
4. Przybory do mycia.
5. Dres do spania.
6. Ubranie na każdą pogodę.
7. Mundur.
8. Chęć do zabawy i dobry humor.
9. Prowiant na piątkową kolację i sobotnie śniadanie.
10. Pieniądze na przejazd autobusem (2x 5zł) lub e-kartę z doładowanymi pieniędzmi na przejazd ( 10 zł)
11. Poduszka i ulubiony pluszak
Zuchy będą spały w Szkole Podstawowej nr 20 albo na korytarzu, albo na sali gimnastycznej.
4) Godzina i miejsce wyjazdu i powrotu
WYJAZD W PIĄTEK 7.10.16 R.:
17.00- zbiórka zuchów na Dworcu Komunikacji Miejskiej (ul. Budowlanych 6)
17.23- wyjazd z DKM autobusem miejskim(linia 52)
POWRÓT W SOBOTĘ 8.10.16 R.:
17.29-wyjazd z Gotartowic autobusem (linia 52)
ok 18.00- przyjazd na DKM i odbiór przez Rodziców
5) Bardzo proszę o przyniesienie wypełnionych zgód na wyjazd na zbiórkę 1.10. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam,
Weronika Kozaczko
Post został pochwalony 0 razy
|
|