dhWeronika
Administrator
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:30, 19 Wrz 2018 Temat postu: Zlot Hufca - szczegółowe informacje |
|
|
Drodzy Rodzice,
w najbliższy weekend odbędzie się Zlot Hufca z okazji jego 95-lecia. Z naszej załogi zapisały się następujące zuchy (rodziców i dzieci, które się nie zapisały zapraszam na sobotnie ognisko oraz na niedzielne obchody - godziny zostały podane poniżej):
- Wiktoria B.
- Krzysztof Ch.
- Marek Ch.
- Mieszko K.
- Mateusz K.
- Michalina K.
- Franciszek K.
- Wojtek K.
- Bogna K.
- Jakub K.
- Oliwier K.
- Ignacy L.
- Leon L.
- Dominik Ł.
- Aleksander M.
- Paulina M.
- Michał M.
- Jakub M.
- Karol M.
- Iga N.
- Paulina P.
- Wojtek P.
- Antoni S.
- Helena S.
- Maria T.
- Natalia T.
- Tosia W.
1. Razem z wyżej wymienionymi dziećmi spotykamy się o godzinie 9.45 pod sceną na kampusie. Proszę by dzieci miały ubrane granatowe koszulki (nasza załoga nie posiada chust załogi, a chodzi o to, żeby dzieci się wyróżniały w tłumie).
2. Rodziców, którzy nie donieśli zgód na wyjazd na zbiórce 15.09 proszę o przyniesienie ich w sobotę.
3. Plan zlotu ze szczegółami:
SOBOTA
10:45 – I blok programowy: dzieci w patrolach wyruszają na bieg po Rybniku. Obejmuje on rynek i okolice, dlatego proszę, by dzieci były przygotowane odpowiednio do pogody - koniecznie buty, które nie przemokną, kurtki przeciwdeszczowe itp. (lista rzeczy do zabrania znajduje się poniżej)
13:00/13:30 – obiad
16:00 – 17:30 – II blok programowy: zajęcia odbędą się na kampusie, ale wciąż na świeżym powietrzu
18:00 – 18:45 – kolacja (proszę, by każde dziecko miało spakowane jedzenie na kolację, ponieważ organizator zapewnia jedynie obiad)
19:00 – ognisko harcerskie: tu serdecznie zachęcam Państwa, by wraz z nami uczestniczyć w ognisku harcerskim. Zapewne będzie śpiewogranie, a może nawet i gawęda!
20:00 – niespodzianka: sama nie wiem co to takiego będzie!
NIEDZIELA
śniadanie i toaleta poranna: proszę, by każde dziecko miało spakowane jedzenie również na śniadanie, ponieważ organizator zapewnia jedynie obiad.
10:00 – apel hufca
11:00 – harcerska Msza Święta
Serdecznie zapraszam Państwa na Mszę Świętą i na dalsze obchody Hufca. Prosiłabym, żeby po Mszy Świętej odebrać dzieci i razem z nimi celebrować w dalszych atrakcjach. Jako kadra będziemy na miejscu organizować wioskę dziecięcą i tam zapraszamy Państwa razem z dziećmi. Jeśli jednak nie mogą Państwo odebrać zuchów w tej godzinie, proszę o poinformowanie mnie o tym przed zlotem smsem.
12:00-12:30 – część uroczysta na scenie
12:30-14:00 – koncert i równocześnie wioska harcerska i wioska dziecięca (zachęcam, by zabrać ze sobą swoich znajomych i w ten sposób spędzić niedzielę)
od 13:00 do 15:00 będzie wydawany dzieciom obiad
3. Nocowanie: razem z zuchami śpimy w salach kampusowych budynków, także proszę nie martwić się, że dzieciom będzie zimno
4. Lista rzeczy do zabrania:
- karimata
- śpiwór
- pełny mundurek: proszę nie zapomnieć o czarnych butach, białych koszulkach pod mundur, czarnych spodniach w wypadku chłopcach i czarnych spódnicach w wypadku dziewczynek - jest to bardzo ważna uroczystość, dlatego proszę o to by mundurki dzieci były czyste i kompletne. Dziewczynki do spódnic ubierają czarne rajstopy (nie kolorowe leginsy )
- pełne nieprzemakalne obuwie
- przybory do mycia
- jedzenie na kolację i śniadanie
- kurtę przeciwdeszczową
- bluzę
- bieliznę na zmianę, skarpetki
- dres do spania
- ubrania dostosowane do pogody
- ulubionego misia
- uśmiech na buzi!
Mam nadzieję, że napisałam wszystko. W razie pytań proszę dzwonić lub pisać. Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej.
Z poważaniem,
Weronika Kozaczko
PS: Z tego co mi wiadomo na jeden z obiadów planowany jest makaron z sosem bolońskim oraz grochówka, więc jeśli Państwa dziecko tego nie lubi, proszę o informację.
Pozdrawiam,
dh Werka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dhWeronika dnia Śro 20:24, 19 Wrz 2018, w całości zmieniany 5 razy
|
|