dhWeronika
Administrator
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:57, 06 Lip 2020 Temat postu: Wracamy! WAŻNE!! |
|
|
Szanowni Państwo,
Bardzo się cieszę, że w końcu mogę poinformować Państwa o powrocie na stanicę.
Termin najbliższej zbiórki to 11.07.2020. Zmianie ulegną godziny spotkań na stanicy, nie będzie to tak jak dotychczas, czyli 9-13 w soboty. Godziny zbiórek będą różne dla poszczególnych pionów wiekowych (zostaną one wyznaczone przez załogowych).
Dzięki takiemu podziałowi harcerze z różnych pionów wiekowych nie będą mieli ze sobą kontaktu, tak jak było w przypadku tradycyjnej zbiórki.
Dodatkowo w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim uczestnikom, będziemy musieli stosować się do poniższych zaleceń:
1. Każdy na każdą zbiórkę musi przynieść wydrukowane i podpisane oświadczenie. Oświadczenia dla zuchów (i niepełnoletnich przybocznych) MUSZĄ podpisane przez oboje rodziców, pełnoletni mogą podpisać sami. Osoby bez zgody mają zakaz uczestnictwa w zbiórce.
Na oświadczeniu dla zuchów MUSZĄ znajdować się podpisy OBU RODZICÓW - inaczej dziecko nie będzie mogło wziąć udziału w zbiórce.
Link do oświadczenia:
- dla zuchów i niepełnoletnich przybocznych:
[link widoczny dla zalogowanych]
- dla pełnoletnich:
[link widoczny dla zalogowanych]
2. W celu zmniejszenia ograniczenia kontaktu z osobami trzecimi, rodzice dowożący dzieci na zbiórkę proszeni są o nieodprowadzanie ich pod hangar, lecz o odprowadzenie dzieci do nowego parkingu, który mieści się przy tzw. „górnej bramie” – 150 m za starym wjazdem na stanicę. Wjazd ten mieści się pomiędzy znakami oznaczającymi ścieżkę dla rowerów.
3. Maksymalnie w zbiórce może wziąć udział 20 osób (17 zuchów + 3 os. kadry). W tym celu zostanie stworzony system zapisów na zbiórkę. Jeśli okaże się, że na zbiórki zgłaszać się będzie więcej chętnych niż będzie miejsc, zaproponujemy dodatkowe terminy zbiórek.
Zapisy będą zbierane drogą SMS-ową do czwartku przed każdą zbiórką - zgłoszenia będzie przyjmować druhna Ania ( nr tel. 799238316). Każdorazowo w zbiórce może uczestniczyć 17 zuchów. Obowiązuje zasada "kto pierwszy ten lepszy". Oczywiście postaramy się monitorować kto uczestniczy w zbiórkach, tak żeby nie wystąpiła sytuacja, w której jeden zuch kilka razy z rzędu nie może w zbiórce uczestniczyć.
4. Wszystkie spotkania muszą odbywać się na świeżym powietrzu.
5. Każda osoba zobowiązana jest do posiadania maseczki oraz płynu do dezynfekcji.
6. Przed i po zbiórce należy zdezynfekować ręce.
7. Podczas zajęć na zewnątrz, jeśli zachowamy odległości 2m od siebie, nie obowiązują maseczki. Jednakże, niestety, obowiązuje zakaz wykonywania czynności wymagających kontaktu fizycznego z innym uczestnikiem. Dotyczy to również apelu, przywitań itd. W sytuacji, gdy potrzebne jest przybliżenie się uczestników zbiórki, np. podczas przenoszenia łodzi, należy ubrać maseczki.
8. Prosimy o niedawanie dzieciom jedzenia, którym mogłyby dzielić się z innymi harcerzami (chipsy, cukierki, czekolady itp.).
9. Jeżeli, Państwa dziecko ma objawy przeziębienia, nie może uczestniczyć w zbiórce.
10. Terminy zbiórek letnich:
- LIPIEC: 11, 18, 25
- SIERPIEŃ: 1, 8, 15, 22, 29
Zbiórki będą odbywać się w godzinach od 9 do 10.45 na Stanicy 6 HDŻ.
W trakcie każdej zbiórki musimy bezwzględnie przestrzegać powyższych zasad, dlatego bardzo prosimy o zaznajomienie się z nimi oraz stosowanie się do nich. W razie pytań dotyczących przyszłych zbiórek proszę o kontakt z zastępowymi i załogowymi.
Sytuacja jest dla nas wszystkich nowa, w związku z tym liczę na dobrą współpracę z Państwem oraz Pańskimi dziećmi, oraz jednocześnie proszę o wyrozumiałość za niedogodności.
Z harcerskim pozdrowieniem,
Czuwaj Ahoj!
phm. Bartosz Gliwa
Drużynowy 6HDŻ
[/u]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dhWeronika dnia Pon 20:54, 06 Lip 2020, w całości zmieniany 2 razy
|
|