dhWeronika
Administrator
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:37, 10 Kwi 2019 Temat postu: ISN-sprawy organizacyjne |
|
|
Szanowni Państwo,
Inauguracja Sezonu Nawigacyjnego odbędzie się już w najbliższą sobotę, w związku z czym przesyłam garść informacji.
1. Sprawy organizacyjne
Przypominam, że zbiórka uczestników Inauguracji Sezonu Nawigacyjnego (ISN) ma miejsce w sobotę, 13.04 o godz. 7.30 na parkingu przy Ekonomiku (ul. św. Józefa 30). Na akcję zuchy i harcerze udają się przebrani w mundury. ISN rozpocznie się apelem przy Hali Kapelusz o godz. 9.00. Apel kończący akcję planowany jest na godz. 14.00 i potrwa ok. pół godziny, więc w Rybniku powinniśmy być ok. 15.30. Przypominamy również o zapewnieniu prowiantu i picia dla dzieci na cały dzień. Podczas akcji będzie możliwość zakupu ciepłej zupy oraz innych smakołyków, takich jak ciasta i słodycze.
Informacja dla Rodziców, który przyjadą własnymi samochodami:
Istnieje możliwość darmowego zaparkowania samochodu na terenie Parku Śląskiego. Aby parking był darmowy należy:
1. pobrać bilet przy szlabanie podczas wjazdu na teren Parku,
2. zaparkować samochód na parkingu Hotelu Skaut (Aleja Harcerska 3, 41-503 Chorzów),
3. krótko przed WYJAZDEM okazać bilet wjazdowy w recepcji Hotelu Skaut - tam bilet zostanie odbity, umożliwiając bezpłatny wyjazd,
4. skierować się do góry Aleją Harcerską w kierunku szlabanów,
5. okazać odbity w recepcji bilet,
6. wyjechać z Parku Śląskiego.
2. Atrakcje
Podczas Inauguracji będzie możliwe wzięcie udziału w następujących atrakcjach:
- gra terenowa - szczegóły przekazane zostaną na apelu o godz. 9.00,
- regaty - zapisy trwają od godz. 8.30 do ok. 9.30. Regaty będą odbywały się w kanadyjkach 2 lub 3-osobowych w kategoriach: harcerze, harcerze starsi, rodzice oraz rodzinne (rodzic + dziecko). Początek regat o godz. 10.00. Tym z Państwa, którzy planują wziąć udział w regatach, sugerujemy zabranie ze sobą stroju na przebranie ,
- zwiedzanie ZOO - bezpłatnie dla wszystkich chętnych (wymagane wejście w mundurze lub pokazanie identyfikatora, który będzie rozdawany dla wszystkich z Państwa na początku imprezy)
- przejazd Elką trasą Wesołe Miasteczko - Stadion - rozdawane w formie loterii.
Gorąco zachęcamy do korzystania z atrakcji!
3. Stanowisko drużyny
Podczas Inauguracji Sezonu Nawigacyjnego każda ze drużyn biorących udział w akcji będzie miało możliwość wystawienia własnego stanowiska prezentującego drużynę. Jednym z elementów naszego stanowiska będzie sprzedaż drużynowych tobołków oraz ciast. Dochód ze sprzedaży worków i wypieków przeznaczona zostanie na remont sprzętu przed Odrzańskim Spływem Wiosennym. Wszystkich z Państwa, którzy mają taką możliwość, prosimy o wsparcie poprzez upieczenie ciasta (lub innego smakołyku, np. pizzy), którego sprzedaż pozwoli nam na zebranie środków umożliwiających dokonanie niezbędnych napraw sprzętu przed zbliżającym się majowym spływem.
Z harcerskim pozdrowieniem,
Czuwaj - Ahoj!
Zastępowy Załogi Jungów
ćw. Maciej Wilkoń
Post został pochwalony 0 razy
|
|