dhWeronika
Administrator
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:34, 31 Sie 2018 Temat postu: Zlot Hufca |
|
|
Drodzy Rodzice,
w tym roku nasz Hufiec obchodzi swoje 95-lecie. Z tego powodu zorganizowany został zlot, podczas którego będziemy świętować tę rocznicę Serdecznie zapraszam wszystkie zuchy do uczestniczenia w tym wydarzeniu.
1.Termin imprezy: 22-23.09.2018 r.
2. Miejsce: Kampus w Rybniku
3. Plan zlotu:
Sobota 22.09.2018 r.
10:00- zbiórka uczestników, zakwaterowanie, przygotowanie do ogniska i Mszy Świętej.
ZAJĘCIA PROGRAMOWE - BLOK I
11:00 - 13:00 ZUCHY
11:00 - 14:00 HARCERZE
PRZERWA NA OBIAD I ODPOCZYNEK
ZAJĘCIA PROGRAMOWE - BLOK II
16:00 - 17:30 ZUCHY
16:00 - 18:00 HARCERZE
PRZERWA NA KOLACJĘ
19:00 - OGNISKO HARCERSKIE z rodzicami i mieszkańcami miasta
20:00 - NIESPODZIANKA
Niedziela 23.09.2018 r.
10:30 - apel hufca
11:00 - Msza Święta
12:00 - część uroczysta na scenie
12:30 -14:00 - koncert na scenie
12:30 -14:00 - miasteczko harcerskie i wioska dziecięca
13:00 - 15:00 - obiad
od 14:00 - zakończenie, sprzątanie, zwijanie wioski harcerskiej
4.ZGŁOSZENIA: do 6 września 2018 r.
5.Koszt: 20 zł płatne na konto Hufca (nr konta: 07102024720000650200185975; dane: Hufiec ZHP Ziemi Rybnickiej, ul. Szafranka 7, 44-200 Rybnik; TYTUŁ: DSCZ ZLOT imię i nazwisko dziecka 6HDŻ) do 6 września 2018 r. i przesłanie potwierdzenia przelewu na maila weronika.kozaczko[at]o2.pl
ORAZ uregulowanie składek członkowskich za trzeci kwartał (10zł/miesiąc) także płatne na konto hufca (nr konta: 07102024720000650200185975; dane: Hufiec ZHP Ziemi Rybnickiej, ul. Szafranka 7, 44-200 Rybnik; TYTUŁ:Podstawowa składka członkowska imię i nazwisko 6 HDŻ)
Bez uregulowanych składek dziecko nie może wziąć udziału w imprezach i zbiórkach organizowanych przez ZHP.
Bardzo proszę zwrócić uwagę na tytuły!
6. Zgody:
Zgodę na wyjazd należy przynieść 15 września na zbiórkę zuchową.
link: [link widoczny dla zalogowanych]
(strona rybnik.zhp.pl > dla harcerzy > dla drużynowych > organizacja biwaku > zgoda na wyjazd)
7. Zakwaterowanie: Zuchy będą zakwaterowane w budynku.
8. Lista rzeczy do zabrania: [może jeszcze ulec zmianie]
-śpiwór,
-karimata,
-jedzenia na śniadanie i kolację (organizator zapewnia jedynie obiad w sobotę i niedzielę, także proszę o wyposażenie dzieci w odpowiednią ilość jedzenia i picia na resztę soboty i niedzieli)
-pełny mundur (dziewczyny: czarna prosta spódnica [bez falbanek, nie błyszcząca], biała koszulka pod bluzę mundurową, bluza mundurowa [proszę sprawdzić czy bluza posiada kompletne sznurki i czy nie są one wystrzępione], czarne buty.
chłopcy:czarne długie spodnie [nie bojówki], biała koszulka pod bluzę mundurową, bluza mundurowa [proszę sprawdzić czy bluza posiada kompletne sznurki i czy nie są one wystrzępione], czarne buty.)
-czapka na głowę
-poduszka do spania
-piżama
-ręcznik
-pasta, szczoteczka, szczotka do włosów
-ubrania na przebranie, bluza i kurtka przeciwdeszczowa
-odpowiednia ilość bielizny i skarpetek
-
9. Każda jednostka proszona jest o przyniesienie co najmniej jednego ciasta, także zachęcam Państwa do przyniesienia takowego
10. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania Prawa Zucha.
Zapraszam i pozdrawiam,
Weronika Kozaczko
Post został pochwalony 0 razy
|
|